Onsdag :)

Idag var det långdag och bara långa lektioner :P
på SO:n skulle fortsätta skriva insändaren om rasism jag och Emma satt bara som 2 ?tecken men sen i slutet skrev jag typ 2 meningar iaf xD
på svenskan var det typ roligt, vi fick ha ett annat klassrum än det vanliga vi var i Biologin ist :) mke bättre , jag satt vid fönstret och kollade ut och så hade emma öppnat fönstret, men ,.. det luktade värsta skumt haha ^^
vi skulle skriva om våran Dröm skola ^^ det var enkelt haha det blev inte så verkligt men ändå :)
men Markus hade ändå den bästa skolan , men tänker inte berätta i bloggen ^^

mamma ringde nät jag hade kommit hem och sa att hon hade köpt lite saker till mig :)
ansiktsvatten, hudcréme haha minns inget mer men det var nått annat också vi får se när hon kommer hem :)

nu sitter jag vid facebook och lyssnar på spotify :)
har lagt ut min spotify lista på facebook om nu orkar lyssna ;P


ser ut som en död fisk haha :}

// Oliiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0