Lördag <3

Har inte uppdaterat på länge nu, men tur att man har Ida som har skrivit <3
idag har jag varit på fotopromenad med Ida, och sen for jag på fotbollsträning :)
och Jocke kom hem och åt tacos med oss :D

ska snart börja packa till Lycksele ska vara där till på onsdag, så jag missar fotbollscupen :/
men vi kommer ju självklart att gå till final ;) haha så då kanske jag får spela på fredag för då är det final :)

och i veckan MÅSTE jag skicka bilder till några personer på hockey matchen mellan Stackis och Innervik :P
och nu måste jag göra det också eftersom jag har skrivit det på bloggen hahaha ;D

 haha skulle se sådär sårad ut  xD



lägger in bilder från när jag och Ida var ute och fotade snart ska bara ladda över dom på datorn

// Olivia

Kommentarer
Postat av: Lina

lite sådär halvemokid, det är bra. (y)

2010-03-09 @ 17:38:38
URL: http://www.linanasstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0