Hemma igen :)

Nu är jag hemma från Lycksele :)
eller det var några timmar sen jag kom hem ^^
det har varit ganska roligt, ganska så öde i Lycksele haha XD
man såg inte mke människor där xD
på söndagen så gick vi typ på en marknad i city typ enda gången man fick se lite folk  :P
och på måndagen så gick vi på djurparken för att det ingick i hotellet ;P, sen på kvällen for vi på en restaurang och sen såg vi hockey match AIK-Modo i restaurangens källare typ :)
och i tisdags så åkte vi slalom i eller (på) Bocksliden det var roligt :) eller i början var backen ganska hård men sen blev den bättre ;) och på kvällen så gymade och sen badade vi och gjorde ansiktsmask :)
och idag så gick vi på nått museum i typ 1 timme och det sög haha, sen åkte vi hem :)
 








Alma <3

haha jag  :]
Dålig bild , men min mat + att det var potatisgratäng också ;) ( som står i bakgruden ) ;P
Idas mat  ^^ (dålig bild ) haha det gick typ inte så bra att fota då xD

// Olivia


Kommentarer
Postat av: Lina

oooohhh, coola bilder bruden! ;)

Diggar särskilt mkt den på dig ;D saknar dig bby <3

2010-03-10 @ 20:20:55
URL: http://www.linanasstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0