Helgen...

Kan berätta vad jag ha gjort i helgen , eller har typ skrivit det redan men aja xD
I fredags var jag ju med Felicia ;)
och sen i lördags for jag på vitberget med Jessica :) det var  jätte mkt folk där eftersom det var gratis att åka och det var tävlingar och sånt, och 1 lift gick sönder :/ så kön var jätte lång haha ^^ , vi hittade en jätte rolig skogsväg hha ;) vi lämnade våra drickor i skogen så att dom skulle bli kalla ;P
och sen for i på fotbollsträning, vi hade lite fysträning och och sen spelade vi ´´mini matcher´´
och efter jag hade ätit middag så åkte jag och hyrde film till mig och Jessica ;D hon sovde här :)
jag hyrde 2012 och The Children ,, 2012 var jätte bra , men den andra var typ konstig (det var en skräckfilm)
och sen pratade vi ett tag <3
och idag har vi varit hela dagen först gick vi till OK och köpte godis och dricka ;) och sen fotade vi och åt kladdkaka, och spelade spel ute :] hon for typ hem vid halv 4 för jag skulle bort, vi hade nått med klassen först var vi på nån förskola i ske-hamn och hade skojj haha,, och sen gick vi på bio och såg Farsan,  den var typ ganska bra ^^ :)

Haha tog bara nån bild^^

// Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0