Gårdagen

Igår på skolan så hade vi först syslöjd sen en halv timme språk. Resten av dagen skulle vi göra prov.. Klass 8 på våran skola har blivit utvald av TIMSS , vet inte vad det är men iaf så hade vi prov i matte & NO. Först gjorde vi första delen, som var matte för mig alla hade inte samma. Första delen var typ 20 sidor kanske, lunch, andra delen, NO, 20 sidor till. Rast en liten stund. Sen gjorde vi en enkät på typ 40 sidor, sen en enkät till på några sidor. Det var as jobbigt man kunde typ inte tänka efteråt...

Efter skolan så for jag & Olivia på stan. Jag skulle inte köpa nått eftersom att jag sparar till en mobil. Min mobil gick sönder :/ så just nu har jag en gammal, stor & klumpig mobil. Som jag använt i typ 2 månader. Jag tappade min mobil i golvet så mycket att den gick sönder, skärmen lossnade ibland oxå. Skillz? jag vet...
Men jag köpte iaf en tröja, som var på REA, från bikbok, för den var så billig och snygg :) Sen så köpte jag min present till Hugo, han fyller år snart.

På kvällen for jag till Olivia och såg 2012. När den var slut så for jag hem. Såg lite av bröllopsfotografen, mamma hade inte sett den, orkade inte se hela blev så trött så jag gick och la mig ist.


Min gamla <3



Tjockmobilen...


// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0