50 sanningar om mig!

1. Jag är inne på facebook nu

2.
Jag hatar banan

3. Jag brukar börja skratta åt saker som jag tänker på

4.
När jag var liten trodde jag att man kunde köpa barn på typ coop hahahh

5. Jag brukar sova med 4 kuddar & ibland 2 täcken

6. Nu luktar det mat nerifrån :)

7. Jag kan börja gråta ganska lätt när jag ser film

8. Jag vill åka slalom, har inte åkt på länge nu :/

9. Jag & Olivia ska på stan imorron

10. Ska köpa present till Hugo imorron för han fyller snart år

11. Äter en klubba nu :) <3

12. Lyssnar på Jay Sean - Down, nu :)

13. Jag vill gifta mig då jag blir vuxen, har stora planer :P

14. Jag tycker att konfa typ sug, ibland är det lite roligt,.

15. Jag är väldigt morron trött

16. Jag kallade Olivia för lila när jag var liten

17. Hatar att städa

18. Jag älskar min katt :) <3

19. När jag såg Irma (katten) första gången irl så sa jag så ful hon är :P

20. Men nu tycker jag att hon är jätte söt <3

21. Mamma hjälper mig just nu med de här, hon skriver på facebook :P för de här va inte lätt

22. Många säger att mitt hår är snyggt

23. Har aldrig ätit ärtsoppa, för det ser så äkligt ut

24. Jag har typ gått ner 1 eller 1,5 kilo :o ;) vägde mig igår

25. Jag hämtade nyss glass :) gott ;)

26. Jag älskar att åka utomlands :D

27. Vi ska inte åka nånstans i år men mamma & pappa kanske ska åka själva :@ jag vill åka med!

28. Jag brukar lägga upp fötterna på bordet när jag sitter vid datorn

29. Jag tycker att det är kul att baka men inte att ta bort efter :P

30. Jag vill åka till Irland nån gång, för att det är fint där

31. Jag har varit i USA, det var den bästa resan ever <3

32. Jag vill till USA igen

33. Jag har en brevkompis i USA fast jag har aldrig träffat henne

34. Jag vill göra om i mitt rum

35. Borde städa i mitt rum, men orkar inte

36. Jag har haft en kanin

37. Jag somnar lätt i bilen

38. Jag säger ofta: jag vet inte

39. Jag tycker att det är irriterande om för blir för tyst

40. Jag gillar att skriva berättelser, fast inte om man får kort tid på sig för då kommer jag inte på något

41. Jag har varit i USA, Tunisien, Mallorca, 2 gr Turkiet, Kroatien, 2 gr Italien, Monaco,

42. När jag åker slalom känner jag mig fri, jag tänker inte på nått då :P

43. Längtar till sommaren

44. Jag kanske ska göra ansiktsmask ikv

45. Jag bor i ett hus

46. Jag ÄLSKAR karuseller, speciellt dom på disney world & univarsel:)

47. Jag vill ta hål i naveln

48. Jag vill kanske ha en tatering på fotleden, armen eller bakom örat typ

49. Jag älskar att duscha länge

50. Jag vill färga mitt hår brunt eller göra blonda slingor men vill inte färga bort min hårfärg även fast jag inte gillar min hårfärg så mycket

YES nu är det här klart !!!! :) <3


// Ida



    love u <3

Kommentarer
Postat av: matilda (L)

jag hatar hatar den där bilden :) <3

2010-03-26 @ 14:35:47
Postat av: julia

FOTOGRAF PÅ CELSTE&MATILDA-BILDEN OJA=D

2010-03-26 @ 16:55:55
URL: http://linnochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0