Stoorm...

Det är ju värsta snöstormen ute haha ,, då kan man ju inte åka slalom :(
Efter skolan så åt jag pannkaka och sen har jag segat vid datan, inte så roligt...
måste träna engelska också, men jag orkar inte ^^
kl 8 ska jag se Robinson :)

Idag på SO:n hade vi grupparbete, men Emma J och Frida var sjuka :( ,, så jag fick jobba ensam ...
Emma och Frida om ni läser det här så gjorde jag iaf en himmel som bakgrund och typ mark (gräs och sand) haha det va Saras idé och så gjorde jag klart vulkanen, men jag gjorde inget på lergubben Bertil , för jag vet inte vilken färg han ska ha på byxorna haha ^^


Haha en bild från i somras tror jag ;) från boda borg
 ( erkän snygga poser ;) )
Jag ,,Ida,,Lina

// Oliivia


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha vilken snygg bild,,, hmmm

2010-01-27 @ 21:48:46
URL: http://oliviaidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0