konfa idag

Idag så har jag varit på konfa, det var inte så kul. Det började halv 10 och slutade 3, så det var typ hela dagen ;/ inte nice. Jag vill sluta konfan, fast jag får typ inte. Fast ibland äre ganska kul. Har konfa imorron oxå, fast då så börjar den vid halv 4, eller jag måste vara där då iaf, för att jag måste hjälpa till i kyrkan, man har speciella gånger man hjälper till. :/
Just nu så har mamma och pappa några kompisar till dom här, dom har typ en liten förfest, sen så ska dom till nån fest. Sen ikv så tror jag att Olivia ska sova hos mig.




har inte några nya bilder just nu eller ja rättare sagt så orkar jag inte lägga in bilderna i datorn :P

// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0