Helg!

Ida for hem för ett tag sen, hon ska upp tidigt imorgon på konfa haha ^^
jag äter godis oh dricker coca cola <3 ...

Idag på svenskan hade vi dramaövningar för att vi har nån konstig svenska just nu , SO och svenska jobbar tsm ett tag med nått som heter blåögd ... och när vi skulle göra en dramaövning så höll jag och Emma J på att skratta ihjäl oss, våra lärare stod och visade oss hur vi skulle göra nått, alla i klassen skulle typ bilda en ´´maskin´´ tsm , så alla skulle hålla i varandra och göra ett ljud och en rörelse, och lärarnas ljud och rörelse var lite weird så det var det som var så roligt hahahah xD


En dålig bild på dagens outfit :]

<3
Haha alma (syster)

Mitt och Idas godis
->
<3


// Oliivia

Kommentarer
Postat av: Jocke snyggaste bråååschaaan i stan:D

Wiiiiiiiiihooooeeee =)

2010-01-23 @ 01:12:49
Postat av: elin

snygg blogg



snygg kofta (hod tröja) en sån har jag :p

2010-01-23 @ 11:36:41
URL: http://beautigirlmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0