har ont i halsen :(

For hem från skolan idag på lunchen, ringde pappa så fick han hämta mig. Har jätte ont i halsen, fryser ( men inte just nu :P ) & är helt slut. På matten och NO lektionerna så var det iskalt i klassrummet, ett fönster hade stått öppet under natten så det var svinkalt, hade på mig jacka men frös ändå, fast tur att man iaf fick ha jacka annars skulle jag typ fryst ihjäl. Har druckit 3 koppar te idag, 2 på morgonen och 1 kopp när jag kom hem, men det känns inte som att det blir bättre i halsen. Fast det blir typ lite bättre av halstabletter, fast det känns bara som att det blir bättre just då man äter dom..


mormors katt jagar pilen på datorn :P
(har just gjort allt det där svarta på bilden, jag har såå kul)


DAGENS FRISYR, inbakadfläta i luggen & knut ;P



nu ska jag typ ta nått at äta och sen gå och bada :)

// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0