gäster hela helgen

I fredags (alltså igår :P) så for jag inte på skolan, steg upp halv 7 och drack en kopp te eller så tog jag bara en halstablett kommer inte ihåg. Men jag hade iaf ont i halsen och så, gick och la mig sen igen. Fast igentligen så tror jag att jag kunnat fara på skolan men så blev det iaf inte ;) Sen på kvällen fick vi gäster. Linnéa, Lova, Signe, Anna & Anders. Jag var mest med Linnéa, vi gjorde inte speciellt mke pratade och sånt ;P vi hade roligt iaf :) Sen så sov dom över. Sen idag så for dom på glasögornkoll, så gick jag och Linnéa på stan. Idag så har vi också haft gäster, bara vuxna men det var kul ändå. Vi åt jätte mke god mat, vi hade ju en egen kock också, nej men Peter en av dom som var här gjorde maten :) satt typ och pratade med dom vuxna hela tiden men det var roligt man fick iaf veta mke :P:P SKELLEFTEÅ SKELLEFTEÅ SKELLEFTEÅ HANS BRETTSCHNEIDER VAMN ROBINSON :) SKELLEFTEÅ AIK VANN I HOCKEYN IDAG :) tummen upp för SKELLEFTEÅ (y) // IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0