Chill ^^

Som Ida skrev så orkade jag inte åka idag jag var typ helt död, vet inte varför xD men nu är det bättre iaf :)
har badat i typ 1 och en halv timme och haft hårinpackning, ansiktsmask, rakat benen, mm. skönt :D
ska lägga mig tidigare ikv typ ska försöka ligga i sängen före 10 hmm ...
för att jag sover ganska lite på nätterna annars  (enligt mamma) ^^
och föresten så fick jag en coca cola burk av jocke när jag skulle bada :D

har tränat lite engelska också så jag kan det typ nu, men jag kan ju träna ännu mer imorn om jag har lust ^^

Haha gott , men ful bild xD

// Olivia


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!!Så fin blogg ni har.Men hur kan ni ändra färg på texten????

=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2010-01-30 @ 13:58:15
URL: http://emilialva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0