skola imorgon :(

Imorgon är det skola :(  , jag är typ trött har varit det hela dagen^^ och imorgon har vi långdag och alla lektioner är 90 min :/  sen på kvln så kanske jag ska till isladan med Ida om vi får plats i bilen annars kanske det blir slalom :)
och på torsdag vill jag på stan ;D ...

och på FREDAG kommer Olivia (min ´´extra´´ syster) hon ska vara här i en vecka tror jag :) det blir roligt ;P
varför hon ska komma är för att Joakim (bror) har 20-års fest på lördag och då är hon bjuden !  ;P
och det känns väldigt ovärt om hon bara ska stanna i typ 2 dagar om hon har kommit ändå från Borås <3 :)

nu ska jag gå och göra ... ingenting ^^ haha

En bild ni sett förut ^^

// Olivia <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra idag?

Kram/A.

2010-02-09 @ 19:26:57
URL: http://Ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0