My life would suck without you ♥

Eftersom att jag inte har kunnat blogga på länge så kan jag skriva lite som jag gjort.
Har haft 2 prov i veckan svenska & so fast det känns inte som att det gick så bra. Var på stan i tisdags med Olivia, köpte bara rouge & lite godis ;) och jag fixade min praoplats hos en fotograf :) sett melodifestivalen med Olivia, sen så såg vi en film. Varit med Celeste & Amanda idag :D 
ja jag har inte gjort så mycket, har varit tvungen att plugga ganska mycke också ju. Har engelska prov på måndag. På tisdag så har vi friluftsdag, slalom ♥ ;D  sen restan av veckan har vi arbetsvecka. Sen sportlov :) så nice. Då åker vi till Lycksele. Åker på södag och kommer hem på onsdag tror jag. Vi ska åka slaom, gå på djurparken för man får typ gå in gratis om man bor på hotellet vi ska bo på. Sen så ska vi bada & basta, kanske spa också. ♥








// Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: Tack!:D

2010-02-26 @ 07:15:06
URL: http://haannajo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Som sagt, jättefina bilder på dig Ida!:)

2010-02-26 @ 23:47:42
URL: http://amandaoe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0