fredag ♥

Idag på skolan så var det några som sjöng i kafeterian, asså vi hade nån liten "konsär" på skolan typ. Jag och dom andra som har musik som estet fick se det innan dom skulle sjunga. Så vi slapp ha musik typ. Sen efter lunch var det ju biologi prov det gick ganska bra tror jag. Efter det var det de i kafeterian ;)  sen så fick vi sluta så vi behövde inte ha nån matte och up. Efter skolan for jag och Olivia på stan :D jag köpte 2 st tröjor, tuggummi, 3 st ansiktsmasker & sen delade jag och Olivia på en pommes låda för vi var så hungriga.♥ 

Ikväll så har jag fixat Hugos hår sen så har vi tagit kort. Asså vi har typ fotat hela kvällen ;)  det blev över 300 bilder, så jag håller på att ladda in dom i datorn sen. Jag lägger upp bilder på det sen så får ni se :P
Men nu så ska jag se film med Hugo.

// Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0