Fredag :)

Shiit vad fort den här fredagen har gått :o
Nu är Olivia här iaf :) vi har ätit tacos och sen åt vi marängswisch (staving?)
och så har alla typ pratat haha :P
och nu har dom suttit i mitt rum och typ kollat på alla bloggar jag kollar dagligen det är kanske 15-20 st eller nått sånt haha :)

Idag på stan så köpte jag två tröjor, telia refillkort och tuggummi :)
och så glömde jag min gympaväska på mammas jobb oc där är allt mitt smink haha :P men jag klarar mig till imorgon kväll för vi skulle hämta det innan jag skulle på BIO hehe...

haha jag böjade på det här inlägget ttyp vid halv 12 och nu är klockan 02.10 haha jag glömde bort att jag satt vi dator ^^
men då lägger jag in det nu ist ^^
kläderna jag köpte lägger jag in bild på sen ;P

Jag i röd jacka och Idas hår ^^
haha risig bild xD

haha


// Oliivia <3


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

haha snyggingarna <3 ;D

2010-02-13 @ 02:21:54
URL: http://oliviaidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0