Ett tag sen nu ..

Nu var det ett tag sen jag bloggade, har inte hunnit ;P och Ida har fortfarande inget internet, men hon kanske skulle få det Idag, vet inte ^^

Igår så flyttade Joakim (bror) till en lägenhet nånstans i stan ;)
jag, mamma och matte hjälpte till att bära in möbler, han bor på högsta våningen, men tur att jag inte bar några tunga saker hehe ;D, han fick typ veta på onsdagsmorgonen att han skulle få flytta in på kvällen :) så när han kom hem från jobbet var han värsta hyper haha ..
Haha och jah och mamma köpte 4 påsar skumtomtar, det var typ 4 för 20 och vi älskar dom ;P

Jag glömde bort att ta bilder när jag och Ida var på stan hehe, men ska snart ladda in nya bilder igen vet inte om jag har så mycket nya bilder förutom dom från jockes lägenhet ^^

Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen för att kolla tandställningen (jag har ju natt tandställning)
och jag kanske missar lite av gympan, vi har skridskor men vet inte om det är för kallt för det imorgon hehe ;P

idag när jag kom hem från skolan så gjorde jag en smoothie ;)
1dl mjölk
1dl vanilj yoghurt
1dl bär eller frukt (jag hade hallon)
socker om man vill ^^



// Olivia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0