busunge ♥

Har ju varit hos min kusin idag :) vi fikade där och busade med Johan (kusin). Han hade en stor kudde på golvet och om man sa ska du vila? så la han sig ner på kudden. En gång när jag sa det så var inte kudden bakom han så då höll han på att fara i golvet, men jag hann fånga han, busungen <3  Sen så for vi hem till mormor och då kom pappa för han skulle fixa nått. Vi åt kebab där sen for vi hem. Imorron så är det skola igen :/ fast vi har ju sovmorgon, men jag kanske ändå måste ta bussen om inte jag får skjuts.

Bilder från idag

Johan <3





en bild från mormors almanacka, det är bilder på mig, Hugo och Johan i den ;D


// Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Saandyy ♥♥

Frågestund på min blogg fråga vad du vill..

Förresten snygg blogg :D

2010-02-09 @ 19:59:34
URL: http://saandooh.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej:D

kikade in och ville endå passa på att önska dig en godnatt

2010-02-09 @ 22:13:38
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0