är me Jessica ♥

Följde Jessica hem idag efter skolan. Vi har inte gjort så mke mest pratat ;P
jag, jessica & lina i bussen idag

Jag: jag har sockerdricka i foten
Lina: får jag smaka? ^^
alla: HAHAHA
Jessica: klockrent
Jag: ooh är klockan ren?
Lina: ja men det låter ju konstigt om man säger klockasmuts
Jag: ren ren
Jessica: ren spis

HAHAHA asså det var massa mer men jag fattar inte hur vi kom på allt men, från sockerdricka i foten till ren spis... ;D  jaa ibland så har vi ju normala samtals ämnen...
 
// Ida ♥


Kommentarer
Postat av: linahahahahahaevillaugh

HAHAHAHAHAHAAA, asså vi e ändå lite coola... ;)

2010-02-07 @ 18:35:09
URL: http://www.linanasstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0