tjejkväll

Igår så hade ju jag, Jessica, Matilda & Celeste tjejkväll, det var skit skojj :) <3  For till stan med Celeste sen så mötte vi upp Matilda & Jessica på stan, gick runt lite på affärerna, fast vi gick mest igenom affärerna. Sen körde vi laserdome :) jag&celeste var i ett lag och matilda&jessica i det andra, och det blev precis lika, sen körde vi sumobrottning. sen så gick vi och köpte godis, dricka & chips till kvällen. Vi köpte inte lite godis kan jag säga, det kostade 89kr :o typ 1,2kg. Efter det så tog vi iaf bussen hem till Matilda och lagade tacos , efter att vi ätit så gick vi ut och basade.
Sen for vi på kåken, fast det var typ  inga där. Men när vi kom in så såg vi film först såg vi P2 och sen Stay alive.
Klockan 4, tror jag :P, så satt vi oss och pratade i sängen. Vi somnade kl halv 7 typ och vaknade 12.
Dagen och kvällen var iaf jätte rolig. :D <3




// Ida


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken härlid av er alla!!! <3

2010-04-10 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0