Sunhouse!

Idag ( igår eftersom klockan är efter 00.00 xD ) så tog jag, Olivia och Céline bussen in till stan, vi höll nästan på att missa bussen så vi typ "powerwalkade" eller vad man säger hela vägen till bussen! ^^
sen åt vi på subway ;) och sen gick vi och solade :), hhaha första gången jag har solat i ett solarium, vi solade på Sunhouse i typ Åhlénshuset (i borås) jätte skönt ;D , så nu är jag lite brunare!

Har nyss sett film med Olivia och Céline vi såg nån American Pie haha x] 

ingen snö <3


bilderna går att klicka upp ^^

hhaha allt mitt påskgodis + ett till påskägg som jag har i mitt rum i ske-å


Bilder från gbg (om dom är suddiga så beror det på att jag gick hela tiden medans jag fotade) alla bilder är tagna längst avenyn :)


2 gröna gubbar på en bild inte dåligt ^^ ;)

Står längst upp på avenyn ^^




// Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0