Staan!

Idag har jag varit ledig från skolan eftersom jag har feber :( typ nått år sen sist haha så det kanske var dags ^^
men jag gick iaf med mamma på stan idag för att jag behövde lite saker :)
jag fick en fotbollsdress, fotbollshorts, benskydd, solbrillor, skinnjacka, jeans, underkläder ^^  :) <3
och sen åt vi på subway och då kom Ida, Jessica och Celeste och åt med oss :)  dom är ju på prao i stan och dom hade lunch , fast inte Ida hon hade redan slutat ;)
sen for Ida på massage i en halvtimme :]
och sen for vi till doktorn för att jag skulle typ göra någr allergi tester, först gick jag in till doktorn och han sa att jag skulle ta någr prover, men när jag skulle ta dom där provern så hade dom inte tid :s
men iaf jag mamma och ida skrattade typ ihjäl oss inne hos doktorn + att det var jätte varmt där inne xD
och sen har jag varit med Ida hela kvällen <3

kanske lägger ut bilder på kläderna sen ^^

bildbrist

// Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0