praoen

SKULLE EGENTLIGEN LÄGGA UPP INLÄGGET I LÖRDAGS MEN HANN INTE :p

Har inte uppdatarat typ nått den här veckan. Men jag har inte haft tid typ, har iaf haft prao i veckan ju. Praoade hos en fotograf. Det har varit ganska kul. Men att sitta vid datorn och se på när han redigerad bilder har inte varit lika kul, men att vara med och se på fotograferingen har varit ganska roligt.
Det här har jag gjort på min prao:

Måndag: så satt vi bara vid datorn typ, så måndagen var inte så jätte rolig, åt lunch med celeste, jessica & matilda eller matilda hade ätit där hon praoar.

Tisdag: Så for vi på topp chark och fotade korv & kroppkakor haha, ellerjaa Patrick som jag praoade hos fotade alla deras varor och dom som jobbar där. Åt i bastuträsk.

Onsdag: Så var vi på Martinson och fotade en invigning.

Torsdag: Så satt vi vid datorn och redigerade bilder. Åt lunch med pappa, eftersom att han skulle åka till hemavan efter jobbet så ville jag träffa han innan han for + att jag slapp betala maten ;P  efter lunchen så for vi på Martinson igen, fast det var inte samma ställe som dagen före men.

Fredag: När jag kom dit så fikade direkt, satt lite vid datorn sen slutatde jag :) slutade kl halv 12 :) sen så åt jag lunch men jessica & celeste så träffade vi olivia och hennes mamma och åt med dom. Sen så var jag på massage :D

topp chark



martinson





// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0