Påsklov! <3

Igår så kom bussen sent, vi väntade över 1 timme på bussen. Så jag & jessica hann inte vara med up:n. Sen hade vi språk vi såg en jätte dålig film, den handlade om en kille som hade nån sjukdom & han trodde typ att han var i ett spel, den var skit konstig. På gympan hade vi dans det var roligt. Vi slutade en halv timme tidigare.

Följde Celeste hem efter skolan, fast jag hann typ bara vara där i 45 min, för vi hade konfa från 3-9 :o , det var inte så roligt. Vi skulle först slå upp i en bibel, sen åt vi pizza. Vi såg film efter maten, en film om hur Jesus korsfästes... Den var as hemsk, fast jag fattade inte så mke ibland, och den var så tråkig så att jag höll på att somna. Sen var det mässa i kyrkan.. Tur att man hade några roliga att prata med när det var konfa, annars hade jag somnat :P

Idag så ska jag till farmor & farfar och äta. Ska dit kl 3..



// Ida


Kommentarer
Postat av: celeste

sv; men sluta, jag ser ut som ett tap på dendär bilden, ville bara he ut en där ja va brun(A)

2010-04-02 @ 15:41:52
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0