GÖTEBORG <3

Idag har jag varit i göteborg hela dagen med pappa och shoppat ;) inte för att jag shoppade så mkt haha :)
fick ett linne från gina tricot och sen köpte jag en tröj från monki, men jag fick 100 kronor av pappa när jag skulle köpa tröjan på monki :]  ,, tack!
ska ta bilder på kläderna sen och lägger nog upp dom imorgon!
har tagit bilder från när vi gick längst avenyn också :)
vi åt lunch på nått thailändskt ställe som heter Amazing Thai, jätte god mat, vi åt buffé och vi åt liiite för mkt haha!
och jag fick jätte mkt skavsår av mina converse :/,  även fast jag har gått in dom och så men vi gick så mkt så det blev skavsår :P

Nu har jag nyss sett slutspelsmatch mellan AIK-HV71 och AIK förlorde igen i förlängning :(
så nu står det 3-1 till HV71 i matcher, så AIK måste vinna imorgon, och dom andra 2 matcherna för att komma till final!

Vill att all snö ska försvinna innan jag kommer tillbaka till skellefteå, hhaha :)

// Oliivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0