Fotboll <3

Äter en avokado nu, suuper gott haha <3

Har haft fotbollsträning efter skolan idag :) , det var rolig en rolig träning idag :}
jag åker ju aldrig hem efter skolan på tisdagar, jag stannar i skelleftehamn tills träningen börjar med Jessica, Lina och Lina :) vi går typ till ica och köper fika sen sitter i vi i omklädningsrummet tills träningen börjar haha :) men det är kul haha ;D , jag och jessica köpte varsin stoor bulle haha och delade på en dricka, ( icas egna cola) kostade bara 10 kr haha, den funkade typ ändå :) och för att vara liiite nyttiga så köpte vi varsitt äpple också ;P
men vi drack inte upp all cola så jessica hällde det i sin vattenflaska så vi drack cola på träningen ist hahh, inte bra XD men gott ;)

jag kom hem typ vid halv 6 och då åt jag middag och sen badade jag typ till kvart över 7 haha :)
 asså jag har typ varit törstig hela dagen och det  hjälper inte att dricka :(


 har inga nya bilder, men ska ta snart!





// Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0