Dålig uppdatering!

Har inte uppdaterat på flera dagar nu ^^ 
men nu är jag iaf i Borås hos pappa :) har nog inte skrivit att jag skulle hit ens haha ^^
jag fick sluta lite tidigare i torsdags så att jag skulle hinna med flyget ;)

Idag så har vi ätit påskmat, och letat påskägg haha har fått 3 påskägg en chokladkanin ett chokladägg tror jag att det är och kakor haha :) och sen har jag sett hockey hela dagen och kvällen haha eller typ från halv 4 till halv 10 :)
först såg jag Linköping-Djurgården ,  och sen såg jag SAIK-HV71  , shiit bra att AIK vann idag!
jag fattade typ inte vad som hände när dom helt plötsligt hade ledningen med 3-0 :D
och så slutade ju matchen 5-3 till AIK <3

och efter hockeyn såg vi nån film, vet inte vad den heter men den var bra iaf :]

Imorse när när jag hade blåst med hårtorken och plattat håret så var det jätte varmt i mitt rum, mitt rum är ganska liten också och då blir det ju ännu varmare, så jag öppnade min balkongdörr, och sen så har jag glömt dörren öppen hela dagen och kvällen så när jag kom in i mitt rum för ett tag sen så var det iskallt haha , men nu är det varmt igen ;P
 bara för att inlägget inte skulle bli så tråkigt ^^



// Olivia


Kommentarer
Postat av: emma

SV: tack :)

2010-04-04 @ 12:56:29
URL: http://photobyemmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0